Support krijgen

De meeste klanten van ons bevinden zich in de dienstverlenende sector. We hebben veel kennis van planning, tijdschrijven, facturatie, software-integratie en datawarehousing.

We zijn een partner van Microsoft en gebruiken de tools van Microsoft om onze oplossingen te realiseren. De tools die we hiervoor gebruiken zijn onder andere Microsoft.NET, Microsoft Azure, Microsoft PowerBI, Microsoft SQL Server en Microsoft Integration Services.

Dat hangt af van de voorkeur die de klant heeft. Als de klant de voorkeur heeft voor ‘Cloud’, implementeren we onze oplossingen op de servers van het Microsoft Azure platform. Indien een klant de software liever op haar eigen servers draait, installeren we onze oplossing op de server(s) van de klant.

Bij onze software-integratie projecten leggen we vaak een koppeling met standaardsoftware. We hebben hierin veel ervaring met Exact (Online, Synergy, Globe), Twinfield, AFAS, VECOZO, Microsoft CRM, Microsoft Office en NEDAP.

We bieden onze klanten de mogelijkheid om een onderhouds-overeenkomt en een ESCROW-overeenkomst af te sluiten. Met de onderhoudsovereenkomst heeft de klant recht op onbeperkt support en zorgen we er voor dat de ontwikkelde oplossing ook in een veranderende iT omgeving blijft werken. Met de ESCROW overeenkomst garanderen wij klanten dat ze in bepaalde gevallen kunnen beschikken over de broncode van de ontwikkelde software.

Jazeker. Onze helpdesk is dagelijks tijdens kantooruren geopend.

Heeft u een vraag over één van onze producten of oplossingen? Laat het ons weten en wij doen er alles aan om uw vraag zo snel en kundig mogelijk te beantwoorden.

website

Online Support Center

support.qics.nl

U kunt hier oplossingen vinden op de meest voorkomende problemen. Tevens vindt u hier handleidingen en instructievideo's.

e-mail

support@qics.nl

bi@qics.nl

Support voor: QicsTime, QicsPlanner, Maatwerk, Scribe connector.

Support voor: QicsAnalytics, Business Intelligence

Wij raden u aan een e-mail te sturen. Uw vraag wordt automatisch geregistreerd en snel opgepakt.

Links

Interessante links

QicsMilestones: Handleiding | Releasenotes

QicsTime: Releasenotes + download update

QicsPlanner: Releasenotes + download update

Download Anydesk

Bellen

Bij spoed zaken:

071-750 15 32. Wij zijn bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 17:00 uur

Nieuws

Supportnieuws

In de nieuwsbrief is een standaard item Supportnieuws opgenomen. Hierin wordt maandelijks een actueel item voor onze klanten besproken. Hier vindt u de meest recente onderwerpen. Om de Qics nieuwsbrief te ontvangen kunt u zich hier aanmelden.