Computable Awards 2021; stem op Qics!

Wij zijn gespecialiseerd in het ontwikkelen van software op het gebied van planning, urenregistratie en facturatie. Een goed voorbeeld hiervan is de software ‘Assist Planner’. Deze software wordt, in samenwerking met Assist Zorg, ingezet bij organisaties die hulp bij het huishouden of flexibel werk in de zorg bieden. De cliënten, werknemers en zorgorganisaties werken door de software en de bijbehorende app op een plezierige en efficiënte manier met elkaar samen.

Award Digitale Transformatie

Assist Planner is in nauwe samenwerking met de opdrachtgevers gebouwd, gebruik makend van de nieuwste ontwikkel-, reporting en communicatieplatformen. In 2020 hebben we de applicatie beschikbaar gemaakt voor ruim 28.000 clienten en 8.000 medewerkers.

Dat heeft onder andere geresulteerd in een nomimatie voor de 'Computable Awards' in de categorie ‘Digitale Transformatie’. Een nominatie voor deze award kun je pas ontvangen nadat het project is getoetst op de complexiteit en de risico’s, de toegevoegde waarde voor de interne of externe klant, de originaliteit en innovatieviteit én de kracht van de interne of externe leverancier.

Het spreekt voor zich dat wij met de nominatie al heel erg blij zijn, maar we willen de award ook graag winnen. We laten graag zien waarom wij denken dat we een goede kanshebber zijn:

3 redenen om op Qics te stemmen

De jury van de computable awards heeft hier beschreven waarom Assist Planner is genomineerd. Globaal zijn dat de volgende redenen:

#1. Techniek

We hebben de software vanaf ‘scratch’ opgezet. Dit geldt voor de architectuur van het héle systeem, inclusief het onderliggende platform en datawarehousing. We hebben overigens gekozen voor het Microsoft Azure platform omdat dit de nieuwste technieken biedt en continu blijft doorontwikkelen.
Voorbeelden van hyper-actuele technieken in de software zijn: automatisch testen, communicatie met andere platformen, beveiliging, het automatisch uitrollen van nieuwe versies en het schaalbaar maken van de onderliggende hardware. Natuurlijk is alles via de cloud te benaderen.

#2. Samenwerking

In het project heeft de samenwerking tussen de 'business'  en de 'techniek'  centraal gestaan. De product owner van Assist Zorg heeft diepgaande proceskennis van de thuiszorg ingebracht en wij hebben, als developers, onze jarenlange technische ervaring en onze expertise in het domein van tijdregistratie, planning en facturatie ingezet. Dit heeft ervoor gezorgd dat de software optimaal aansluit bij de werkprocessen van onze klanten.

#3. De extra stap

Software is pas succesvol nadat zij succesvol is geïmplementeerd. Om de voordelen ten volle te kunnen benutten (het is voor onze klanten niet alleen technisch, maar ook organisatorisch een hele transformatie), hebben wij samen met Assist Zorg de implementaties voorbereid en uitgevoerd. Dit zorgde voor soepele migraties, zonder verlies van werkdagen.

Stemmen is eenvoudig

Ga naar deze pagina, volg de link en breng je stem uit!

Bedankt!

Het team van Assist Zorg en Qics willen je alvast bedanken voor je uitgebrachte stem!