Qics lanceert online oplossing voor hotelmanagement

Met Procs, het nieuwste product van Qics Hotel Software, krijgen hotels een tool in handen waarmee ze de kwaliteit van de dienstverlening aanzienlijk kunnen verbeteren. De eenvoudig te gebruiken software helpt zowel hoteliers als hotelmedewerkers met het uitvoeren van de dagelijkse operatie door alle taken en de daarbij behorende instructies vast te leggen en te monitoren.  

Procs borduurt voort op de werkwijze van Eric Toren, directeur van Hotel The Toren en eigenaar van Hotel Sebastian’s. De nadruk ligt hierbij op het gedisciplineerd uitvoeren en controleren van gedetailleerd beschreven taken. Hoewel Eric Torens methode ervoor zorgt dat The Toren al vijf achtereenvolgende jaren tot beste hotel van Nederland is uitgeroepen, miste Eric Toren naar eigen zeggen het overzicht. Vergeten taken kwamen regelmatig te laat aan het licht. “Vergeten is menselijk”, aldus Eric Toren, “maar ik wil wel zo snel mogelijk weten waar we een steek laten vallen, zodat we actie kunnen ondernemen”.  Lees verder