Onze belangrijkste drijfveer is om onze klanten echt succesvol te maken. In de onderstaande cases ziet u hoe wij dat bereiken:


Veel hotels werken nog met papieren checklists met taken, die dagelijks, wekelijks of maandelijks moeten worden gedaan. Van regelmatig onderhoud aan het koffieapparaat tot het periodiek schoonmaken van de dakgoten, elke taak is belangrijk. Om alle taken te coördineren werkte Eric Toren, directeur van Hotel The Toren en eigenaar van Hotel Sebastian’s in Amsterdam, met papieren checklists. Het probleem van een papieren checklist is echter dat deze kwijt kan raken, er een oudere versie in omloop kan zijn of dat het personeel de lijsten mee naar huis neemt.

Lees meer

In opdracht van Assist Zorg in Huis hebben wij ‘QicsPlannerZorg’ voor de thuiszorg gebouwd. QicsPlannerZorg verzorgt de planning, urenregistratie en facturatie van medewerkers in de thuiszorg. Het grote voordeel hiervan is dat thuiszorgorganisaties met een kleine backoffice veel zorguren aan hun cliënten kunnen leveren. Met twee FTE’s op de backoffice managen zij één miljoen zorguren.

Lees meer

Alfa is een accountantskantoor met een sterke focus op de agrarische sector. Voor Alfa hebben wij de applicatie ‘BAS invoer’ gebouwd, waarmee de gegevens van alle klanten verzameld kunnen worden. Een deel van de informatie is elektronisch beschikbaar, welke direct wordt ingelezen in het datawarehouse. Alle data die niet elektronisch beschikbaar zijn kunnen via BAS invoer worden ingevoerd. De ingevoerde data worden vervolgens naar het datawarehouse getransporteerd.

Lees meer

Hago Next is onderdeel van Hago, een top drie speler in de markt voor schoonmaakbedrijven. Wij hebben samen met Hago Next een nieuw en innovatief concept neergezet, waarbij klanttevredenheid, medewerkerstevredenheid en transparantie richting de klant belangrijke pijlers zijn. Dit heeft zich vertaald in een cloudapplicatie. De cloudapplicatie wordt gebruikt om planning, urenregistratie en facturatie mogelijk te maken en geeft, middels rapportages, inzicht in de belangrijkste KPI’s.

Lees meer

Procs is een maatwerk project voor Hotel The Toren dat samen met hotelier Eric Toren is gestart. Hoewel Eric Toren’s methode ervoor zorgt dat Hotel The Toren al vijf achtereenvolgende jaren tot beste hotel van Nederland is uitgeroepen, miste Eric Toren naar eigen zeggen het overzicht. Het vraagstuk belandde bij Qics en het resultaat is ‘Procs’, een innovatief product, waardoor papieren checklists tot het verleden behoren.

Lees meer

De Koninklijke Algemeene Vereeniging voor Bloembollencultuur (KAVB) is de branchevereniging van de bloembollensector. Wij hebben 13 jaar geleden al software voor de KAVB gebouwd, waarmee de volledige ledenadministratie werd geautomatiseerd. In 2016 hebben we met de KAVB gewerkt aan een moderne, web-based opvolger van deze software.

Lees meer

Sawadee Reizen is een reisorganisatie met avontuurlijke groepsreizen naar Afrika, het Midden-Oosten, Latijns-Amerika, het Verre Oosten en Nieuw-Zeeland. Bij het organiseren van dit soort reizen komt veel administratief werk kijken, waar geen standaard software voor bestaat. Om deze reden heeft Sawadee ons gevraagd het Reis Informatie Systeem (RIS) te bouwen.

Lees meer

Voor Exact gebruikers die gegevens willen uitwisselen met andere softwarepakketten, hebben wij de Scribe connector voor Exact gebouwd. Met onze Scribe connector voor Exact Globe en Exact Synergy Enterprise kunt u eenvoudig data uitwisselen tussen Exact Globe/Synergy, Microsoft CRM, Salesforce.com en/of uw eigen database. Hierdoor legt u gegevens slechts één keer vast. De connector zorgt er voor dat de data netjes worden aangemaakt in de gekoppelde pakketten.

Lees meer