Procs: dé online oplossing voor hotelmanagement

Procs is een oplossing die hoteliers helpt om grip te houden op de honderden of duizenden taken die dagelijks in een hotel worden uitgevoerd. De oplossing wordt inmiddels als product aan meerdere hotels geleverd, maar is als maatwerkproject voor Hotel The Toren in Amsterdam gestart.

In het kort gezegd, is Procs de vervanger van alle papieren checklists die in een hotel worden gebruikt. Procs helpt hoteliers en hotelmedewerkers door alle taken en de daarbij behorende instructies digitaal vast te leggen en te monitoren. Verlopen taken worden direct aan managers gemeld, waardoor er binnen één oogopslag overzicht is. Hierdoor worden er minder fouten gemaakt en stijgt de tevredenheid van gasten aantoonbaar.

De belangrijkste kenmerken van Procs:

  • Gebruiksvriendelijk (zonder enige instructie direct door medewerkers te gebruiken)
  • Schaalbaar (van één hotel tot een hele hotelketen)
  • Device onafhankelijk (Procs draait zowel op een PC, tablet als smartphone)
  • 100% SaaS (Procs draait op het Microsoft Azure Platform)

Meer weten?

Lees het verhaal van top hotelier Eric Toren, managing director van Hotel The Toren en eigenaar van Hotel Sebastian’s in Amsterdam, over de toegevoegde waarde van Procs.

Schermafbeeldingen van de applicatie

    Iets voor u?

    Bent u benieuwd of wij iets voor u kunnen betekenen? Wij denken graag met u mee.
    Neem contact op   

    Op de hoogte blijven?

    Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief.
    Aanmelden   

    Onze klanten

    Benieuwd naar ervaringen van bedrijven die u voor gingen?
    Bekijk onze referenties