Procs: dé online oplossing voor hotelmanagement

Procs is een oplossing die hoteliers helpt om grip te houden op de honderden of duizenden taken die dagelijks in een hotel worden uitgevoerd. De oplossing wordt inmiddels als product aan meerdere hotels geleverd, maar is als maatwerkproject voor Hotel The Toren in Amsterdam gestart.

In het kort gezegd, is Procs de vervanger van alle papieren checklists die in een hotel worden gebruikt. Procs helpt hoteliers en hotelmedewerkers door alle taken en de daarbij behorende instructies digitaal vast te leggen en te monitoren. Verlopen taken worden direct aan managers gemeld, waardoor er binnen één oogopslag overzicht is. Hierdoor worden er minder fouten gemaakt en stijgt de tevredenheid van gasten aantoonbaar.

De belangrijkste kenmerken van Procs:

  • Gebruiksvriendelijk (zonder enige instructie direct door medewerkers te gebruiken)
  • Schaalbaar (van één hotel tot een hele hotelketen)
  • Device onafhankelijk (Procs draait zowel op een PC, tablet als smartphone)
  • 100% SaaS (Procs draait op het Microsoft Azure Platform)

Meer weten?

Lees het verhaal van top hotelier Eric Toren, managing director van Hotel The Toren en eigenaar van Hotel Sebastian’s in Amsterdam, over de toegevoegde waarde van Procs.

Heeft u zelf een idee voor een goed softwareproduct en heeft u advies of hulp nodig om dit idee te realiseren? Neem dan contact met ons op. Lees hier hoe wij te werk gaan.

Schermafbeeldingen van de applicatie