Werken bij Qics

Wil jij deel uitmaken van ons ambitieuze team?

Bekijk hieronder onze openstaande vacatures.

Daarnaast zijn we continu op zoek naar technisch talent. Mocht je goed zijn in Business Intelligence of in het ontwikkelen van software, stuur dan een mail met je cv en motivatie naar mark@qics.nl en we laten wat van ons horen.

Tot snel!

Openstaande vacatures:

Qics ontwikkelt en implementeert moderne software op het gebied van planning, urenregistratie en facturatie voor zakelijke dienstverleners zoals accountantskantoren en ICT-bedrijven.

Ons team van consultants ondersteunt gebruikers zowel tijdens als na de ingebruikname van onze software. Wij begeleiden de implementatie, beantwoorden gebruikersvragen en communiceren met het ontwikkelteam over productsuggesties en technische vraagstukken. Dit doen we zowel remote als bij de klant op locatie.

Wij denken in oplossingen voor klanten. Het gaat hierbij niet alleen om de technische en functionele implementatie, maar ook om het ontzorgen van de klant en een waardevolle bijdrage leveren aan de bedrijfsvoering van de klant.

Dit zijn je werkzaamheden:

Als supportmedewerker onderhoud je via ons ticketsysteem en via de telefoon contact met klanten. Je kunt je goed inleven in de wereld van onze klanten en bent verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van supportvragen. Je vindt het leuk om klanten te helpen en puzzels op te lossen. Je bijt je vast in problemen en houdt daarbij rekening met prestatie-indicatoren zoals ‘first response’ en ‘resolution time’.

Daarnaast draag je bij aan onze productontwikkeling via productsuggesties en een tweewekelijks overleg. Samen met de rest van het team werk je aan kennisartikelen waarmee we vragen van klanten over onze software snel kunnen beantwoorden. Je bent in staat om duidelijke, bondige artikelen te schrijven die klanten ondersteunen bij het werken met de software. Je hebt de mogelijkheid om door te groeien naar consultancywerkzaamheden.

Wat wij vragen:

  • Minimaal HBO werk- en denkniveau en, een IT gerelateerde of bedrijfskundige opleiding; 
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, in woord en geschrift;
  • Ervaring met cloud software;
  • Ervaring met een ticketsysteem;
  • Kennis van boekhoudkundige software (Exact Online, Twinfield) is een pré;
  • Goede communicatieve vaardigheden en klantgericht;
  • Drive om probleemoplossend te werken;

Wat wij bieden:

Na een trainingstraject van één maand werk je toe naar een zelfstandige functie op de service desk. Persoonlijke ontwikkeling en het bijhouden van vakgerelateerde kennis vinden wij belangrijk. Je kunt hierdoor ieder jaar verzekerd zijn van variatie in je werk.

Uiteraard bieden wij je een marktconform salaris en goede secundaire arbeidsvoorwaarden waaronder uitgebreide studiemogelijkheden.

Interesse?

Wil jij ook deel uitmaken van ons ambitieuze team? Stuur jouw motivatie en CV naar info@qics.nl. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op om de sollicitatieprocedure toe te lichten en een afspraak te plannen.

Alleen Nederlandstalige sollicitaties worden in overweging genomen.

--- Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld ---